Reklamace

Co když dorazilo zboží poškozené ?


Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.  Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na e-mail: cashelectronic@volny.cz.

Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky. Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek ?


Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím tel: 704 730 545 nebo e-mail: cashelectronic@volny.cz.

Jak postupovat v případě reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

V tomto případě je možné postupovat:

1. oslovením Vašeho autorizovaného servisu přímo ve vaší lokalitě, kdy seznam servisu najdete na www.najdiservis.cz

2. písemným dotazem na email: cashelectronic@volny.cz

 

 

 

 

 

 

 

Provozovatel webu, Roman Šenkyřík CASH ELECTRONIC, se sídlem Na Rusavě 181, Zlín-Kostelec, 763 14, IČ: 46310606, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.