Reklamace
Co když dorazilo zboží poškozené ?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na e-mail: cashelectronic@volny.cz.
Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky. Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
Obdrželi jste nekompletní nebo jiný výrobek ?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím tel: 704 730 545 nebo e-mail: cashelectronic@volny.cz.
Jak postupovat v případě reklamace
V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.
V tomto případě je možné postupovat:
1. oslovením Vašeho autorizovaného servisu přímo ve vaší lokalitě, kdy seznam servisu najdete na www.najdiservis.cz
2. písemným dotazem na email: cashelectronic@volny.cz