1. Prodloužená záruka zboží
K určitým výrobkům nabízíme ve spolupráci s dodavatelem registraci prodloužené záruky již v ceně daného výrobku. Tuto informaci získáte přímo u daného výrobku, který bude takto viditelně označen. Podmínky prodloužené záruky a samotnou registraci získáte kliknutím na ikonu prodloužené záruky. Každá značka má svou registrační ikonu.
2. Pojištění prodloužené záruky
Našim zákazníkům nabízíme prodlouženou záruku nad rámec zákonem daných 2 let. Prodlužte si záruku o další 3 roky! Prodlouženou záruku poskytujeme na téměř celý náš sortiment. Jednotlivé ceny prodloužených záruk naleznete zde.
Jak prodlouženou záruku získáte?
- vyberte si zboží a v košíku zaškrtněte jedno z políček "Prodloužená záruka". Tímto dojde k vložení prodloužené záruky v objednávce společně se zbožím.
- při výběru prodloužené záruky obdržíte e-mailem rekapitulaci zakoupené prodloužené záruky a všeobecné obchodní podmínky pojišťovací společnosti.
Veškeré informace o prodloužené záruce získáte na bezplatné telefonní lince 800 121 120.
Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky - Prodloužená záruka a Všeobecné pojistné podmínky - Záruka PLUS.
Co pojištění prodloužené záruky obsahuje a kdo si ji může zakoupit?
- u vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších 36 měsíců.
- prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží.
- začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
- prodloužená záruka chrání zakoupený přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
- tento produkt nelze sjednat k přístrojům určeným pro firemní účely.
V jakých případech se mohu na tento produkt spolehnout?
- vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby
- umožní Vám spokojeně užívat přístroj po dobu až pěti let
- dá Vám jistotu, že nový přístroj bude fungovat min. 60 měsíců bez dalších výdajů (vztahuje se na záruční vady).
- úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti
Co dělat, když přístroj nefunguje?
- při poruše navštívíte webovou stránku: www.hlaseniskod.cz, nebo zavoláte na číslo +420 283 002 868, a nahlásíte nám pojistnou událost.
- Operátor vám poradí, kde najdete nejbližší servis nebo kam zboží donesete. Při reklamaci objemějšího a většího zboží (třeba pračky), zajistí doručení servis nebo přístroj opraví rovnou na místě u vás doma.
- Po opravě ze servisu dostanete opravené a funkční zboží.
- Nic neplatíte!! - vše kryje jednorázový poplatek, který zaplatíte při sjednání pojištění.
- v případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.