1. Prodloužená záruka zboží

K určitým výrobkům nabízíme ve spolupráci s dodavatelem registraci prodloužené záruky již v ceně daného výrobku. Tuto informaci získáte přímo u daného výrobku, který bude takto viditelně označen. Podmínky prodloužené záruky a samotnou registraci získáte kliknutím na ikonu prodloužené záruky. Každá značka má svou registrační ikonu.

2. Pojištění prodloužené záruky


 Našim zákazníkům nabízíme prodlouženou záruku nad rámec zákonem daných 2 let. Prodlužte si záruku o další  3 roky! Prodlouženou záruku poskytujeme na téměř celý náš sortiment. Jednotlivé ceny prodloužených záruk naleznete zde. 

Jak prodlouženou záruku získáte?

-  vyberte si zboží a v košíku zaškrtněte jedno z políček  "Prodloužená záruka". Tímto dojde k vložení prodloužené záruky v objednávce společně se zbožím.

-  při výběru prodloužené záruky obdržíte e-mailem rekapitulaci zakoupené prodloužené záruky a všeobecné obchodní podmínky pojišťovací společnosti.

Veškeré informace o prodloužené záruce získáte na bezplatné telefonní lince 800 121 120.

Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky - Prodloužená záruka a Všeobecné pojistné podmínky - Záruka PLUS.

Co pojištění prodloužené záruky obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

-  u vybraných produktů si prakticky můžete prodloužit zákonnou záruční lhůtu o dalších  36 měsíců.
-  prodloužená záruka vzniká po převzetí zboží.
-  začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
-  prodloužená záruka chrání zakoupený přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
-  tento produkt nelze sjednat k přístrojům určeným pro firemní účely.

V jakých případech se mohu na tento produkt spolehnout?

-  vyřeší Vaše obavy ze servisních nákladů po uplynutí záruční doby
-  umožní Vám spokojeně užívat přístroj po dobu až pěti let
-  dá Vám jistotu, že nový přístroj bude fungovat min. 60 měsíců bez dalších výdajů (vztahuje se na záruční vady).
-  úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti

Co dělat, když přístroj nefunguje?

- při poruše navštívíte webovou stránku: www.hlaseniskod.cz, nebo zavoláte na číslo +420 283 002 868, a nahlásíte nám pojistnou událost.
- Operátor vám poradí, kde najdete nejbližší servis nebo kam zboží donesete. Při reklamaci objemějšího a většího zboží (třeba pračky), zajistí doručení servis nebo      přístroj opraví rovnou na místě u vás doma.
- Po opravě ze servisu dostanete opravené a funkční zboží.
- Nic neplatíte!! - vše kryje jednorázový poplatek, který zaplatíte při sjednání pojištění.
-  v případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

 

Prodlouženou záruku u nás může získat fyzická osoba. Víc informací najdete v kompletních podmínkách prodloužené záruky pro fyzické osoby.

Provozovatel webu, Roman Šenkyřík CASH ELECTRONIC, se sídlem Na Rusavě 181, Zlín-Kostelec, 763 14, IČ: 46310606, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.