NOVINKY

arr3Centrum vestavných spotřebičů     ... arr3Prodloužená záruka   Našim zákazníkům nabízíme prodlouženou záruku nad rámec zákonem daných 2 let. Prodlužte si...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena s DPH 6 490 Kč
skladem
Cena s DPH 1 499 Kč
skladem
Cena s DPH 13 490 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena s DPH 995 Kč
skladem
Cena s DPH 1 590 Kč
skladem
Cena s DPH 2 190 Kč
skladem

Nákupní podmínky - Doprava

Doprava:

Česká pošta balík do ruky  -  99,- Kč, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

Česká pošta balík na poštu  -  89,- Kč, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

InTime spedice  -  99,- Kč, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

InTime poštomaty  -  69,- Kč, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

Gebruder Wëiss nad 30 Kg  -  300,- Kč, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

Zásilkovna  -  49,- Kč, dobírka 20,- Kč, převodem 0,- Kč

Doprava zdarma  -  u vybraných produktů, dobírka 50,- Kč, převodem 0,- Kč

Osobní odběr na našich prodejnách  -  zdarma

 

Nákupní podmínky

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky  je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 občanského zákoníku č. 89/2012 sbírly zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky nebo čísla prodejního dokladu (faktury), data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. . Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Stručný přehled

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.
    Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

 

 

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy, je zde ke stažení - soubor Word.

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy, je zde ke stažení - soubor PDF.

 

 

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Prodávající je Roman Šenkyřík Na Rusavě 181, Zlín-Kostelec 763 14, IČ:46310606

Kupující je zákazník našeho internetového obchodu, který je uvedený v objednávkovém formuláři.

Doprava

Odeslání objednávky

Máte-li vybráno vše co chcete objednat, klikněte na záložku "Košík". kde získáte celkový přehled o objednávaných položkách. Ty můžete nyní z košíku buď odebrat, čí změnit počet kusů.

Pokud je vše v pořádku, vyberte způsop dopravy a placení, zadejte fakturační a dodací adresu (jsou-li různé). Prosím, zadejte rovněž svůj e-mail, aby Vám mohla přijít kopie objednávky elektronickou poštou. Po zadání údajů Vám bude kompletní objednávka ještě jednou nabídnete ke kontrole a je-li vše v pořádku, můžete ji odeslat tlačítkem "Potvrdit". V případě, že jste některý z údajů uvedli chybně, můžete se vrátit zpět a provést potřebné změny.

Způsob doručení

Zboží je zasíláno na dobírku, či bez dobírky (při platbě předem), přepravní kurýrní službou. Zboží je dopraveno za první uzamykatelné dveře. Cena dopravy je uvedena v sekci objednávky. Pokud vložíte zboží do košíku a kliknete na košík ihned se Vám objeví cena dobravy.

Převzetí zboží

Je-li obal zboží viditelně poškozen, upozorněte na to prosím pracovníka přepravní služby a proveďte zápis či zboží vůbec nepřebírejte. Je-li převzaté zboží poškrábáno, promáčknuto či jinak povrchově poškozeno, je nezbytné nám tuto skutečnost neprodleně oznámit, nejpozději však do 12 hodin od přebrání zboží. Po uplynutí této doby nelze bohužel reklamace týkající se povrchového poškození uznávat. Oznámení je možno provést telefonicky, emailem (příp. přiložte fotodokumentaci) či faxem. Prosíme, nahlaste poškození zboží co nejdříve, často u nás nakupujete zboží za nemalé částky.
V případě dovozu zboží naším vozem, či v případě vyzvednutí zboží u nás a odvozu zboží Vaší dopravou, máte právo zboží zkontrolovat ihned. Pokud tak neučiníte, nemůžeme po zaplacení a Vašem či našem odjezdu již na mechanické poškození (škrábance, promáčkliny) či chybějící části brát zřetel a reklamaci neuznáme.

Při převzetí zboží řádně zkontrolujte že zásilka obsahuje: objednané zboží včetně barevného provedení a všech součástí, návod, záruční list, fakturu či jiný doklad o zaplaceni. Pokud něco z toho bude chybět opět to do 24 hodin nahlaste, hlavně zkontrolujte všechny součásti zboží, návod a záruční list, nemůžeme uznat reklamaci po uplynutí této doby.

Možnost osobního odběru

Zboží je možné odebrat i na naších prodejnách, ovšem musí být objednané přes e-shop. V jiném případě Vám nemůžeme garantovat cenu výrobku. Adresy prodejen najdete v sekci kontakty.

 

Elektronická evidence tržeb

Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti.
Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Informační povinnost prodejce
Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku.

Obsahem informačního oznámení je

  • text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
  • text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné.

Účtenka
Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve.

Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován.

Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme.

Předání účtenky
Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda.

Ověření účtenky u správce daně
Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval. V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby.

Údaje uváděné na účtence

Prodávající je na účtenku povinen uvádět:

  • fiskální identifikační kód (FIK),
  • své daňové identifikační číslo (DIČ),
  • označení provozovny, ve které je tržba uskutečněna,
  • označení pokladního zařízení, na kterém je tržba evidována,
  • pořadové číslo účtenky,
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky, pokud je vystavena dříve,
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka (BKP),
  • údaj, zda je tržba evidována v běžném nebo zjednodušeném režimu.

a v určitých případech také:

  • DIČ podnikatele, za kterého eviduje tržby jiný podnikatel - pokud tržby za podnikatele eviduje jiná osoba, bude na účtence nejen její DIČ, ale i DIČ zastoupeného podnikatele.
  • podpisový kód poplatníka (PKP) - pokud účtenka z objektivních důvodů neobsahuje FIK, např. při výpadku spojení nebo při evidování ve zjednodušeném režimu.

Zdroj: etrzby.cz

 

ZWY3OT